niedziela, 6 kwietnia 2014

Krem do twarzy - Stara Mydlarnia z olejkiem arganowym i masłem shea

Dziś przychodzę do Was z recenzją kremu ze Starej Mydlani. Rzadko kiedy kupuję tego typu specyfiki, gdyż borykałam się z trądzikiem i stosowałam tylko kremy apteczne typu La Roche Posay i Pharmaceris. Moja cera potrzebowała jednak większego nawilżenia więc postanowiłam wyprubować coś na bazie olejków czy masła shea. Padło właśnie na ten :)


- Konsystencja jest jak takie masełko, jego nakładanie to sama przyjemność.




-Zapach jest cudny, nie umiem go do niczego porównać, jest dość mocny ale nie nachalny przynajmniej dla mnie

- Cena - 34 zł i to sie chyba raczej nie zmienia. Możecie go też dostać na stronie: http://www.mydla.pl/p/3038/krem-do-twarzy-z-olejem-arganowym-i-maslem-shea-100-ml

- Pojemność 100 ml

- Jestem bardzo zaskoczona jego działaniem. Myślałam, że krem tego typu będzie bardzo bardzo tłusty, że zapcha moje pory - nic z tych rzeczy. Rano buźka jest nawilżona, po obudzeniu czuć film na skórze. Nadaje się pod makijaż, nie świecimy się po nim. Czasami nie używam podkładu tylko nakładam ten krem i lekko pudruję buzię i to się u mnie sprawdza. Ogromnym plusem jest, że wchłania się bardzo szybko.


Z czystym sumieniem mogę Wam go polecić, dodam jeszcze, że jest bardzo wydajny. Miałyście ten krem, czy może planujecie jego zakup?

Buziaki
V

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz